Reclamații

reclamatii_si_retururi_banner

Ați găsit un defect la produs sau nu ați făcut alegerea corectă? Nicio problemă, vă ajutăm ușor cu returnarea produsului și soluționarea reclamației.

Cum se poate reclama sau returna produsul?>

Alegeți din opțiunile de la finalul paginii cea care se potrivește cel mai bine situației dvs. După ce alegeți, se va deschide un formular pe care trebuie să îl completați și să îl trimiteți. Odată ce trimiteți solicitarea și noi o înregistrăm, începem imediat să ne ocupăm de ea. De cele mai multe ori, vă vom contacta mai întâi și vom solicita informații suplimentare. :-)

De ce aveți nevoie?>

Ideal ar fi să aveți la îndemână numărul comenzii sau adresa de e-mail cu care ați realizat achiziția. Economisiți timp atât dvs., cât și nouă, dacă pregătiți poze ale produsului defect pe care doriți să îl reclamați. Sau pregătiți poze cu produsul pe care doriți să îl returnați în ambalajul original, dacă nu v-a satisfăcut.

În mod obișnuit, aveți posibilitatea de a returna produsul în termen de 14 zile de la primirea acestuia. La noi, însă, oferim o perioadă extinsă de returnare, de până la 365 de zile de la primire. Vom veni gratuit să ridicăm produsul, pentru a vă face procesul cât mai simplu.

Nu sunteți sigur? Nu ezitați să ne contactați, vă vom ghida prin întregul proces.