Termenii și condiții
Termenii și condiții
Denumirea companiei: Rauman s.r.o., U Řeky 594, Ostrava-Hrabová, 720 00, numărul de înregistrare al companiei: 03193721 instanța / biroul de documente al companiei: Biroul de licențe comerciale Ostrava, Secțiunea C, depunerea 21776 vânzarea produselor pe site-ul web www.rauman24.ro
- DISPOZIȚII DE BAZĂ
1.1. În conformitate cu acești Termeni și condiții generale (în continuare „GTC”), angajatul s.r.o. Compania, cu sediul în: U Řeky 594, Ostrava-Hrabová, 720 00, numărul de înregistrare al companiei: 03193721 instanța / biroul de documente al companiei: Biroul de licențe comerciale Ostrava, Secțiunea C, depunerea 21776 ("Furnizorul de servicii" înainte) este guvernat de drepturile și obligațiile reciproce ale părților din partea AZ un contract de vânzare în care câștigătorul este o persoană privată sau juridică („cumpărătorul”). Acesta operează magazinul online și furnizorul de servicii de pe site-ul web www.parfumeshop.ro, este disponibil pe o interfață web („interfața web a magazinului”).
1.2. Conform condițiilor de activitate, bazele legale inutile și furnizorii de servicii ... trebuie să fie încărcați pe site-uri (denumite în continuare „site-ul”), precum și într-un raport juridic suplimentar. Mai bine vedeți prețul comenzii de contact pentru propria afacere.
1.3. În contractul de vânzare pot fi incluse diverse reguli în afaceri. Diferitele reguli din contractul de vânzare au prioritate asupra condițiilor de afaceri.
1.4. Condițiile de afaceri fac parte integrantă a contractului de vânzare. Contractul de vânzare și regulile de afaceri au fost redactate în limba română. Contractul de vânzare poate fi redactat în limba română.
1.5. Furnizorul de servicii poate schimba sau suplimenta afacerea. Nu produc pașii și sugestiile care vin cu introducerea regulilor de afaceri anterioare.
- CONTUL UTILIZATORULUI
2.1. Clientul se poate conecta la contul său de utilizator după înregistrarea pe site-ul web. Din interfața utilizatorului, clientul poate comanda produse (de asemenea: „cont de utilizator”). Dacă interfața site-ului web o permite, clientul poate achiziționa produsele fără înregistrare, direct din interfața web a magazinului.
2.2. La înregistrarea pe site-ul web și la comandarea produselor, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și complete. Clientul este obligat să actualizeze datele din contul de utilizator în cazul unei modificări. Informațiile furnizate în contul de utilizator și în timpul comenzii sunt considerate corecte de furnizor.
2.3. Accesul la contul de utilizator este protejat de un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențial informațiile necesare pentru înregistrare și recunoaște că furnizorul de servicii nu este responsabil pentru încălcarea acestei obligații a cumpărătorului.
2.4. Cumpărătorul nu este autorizat să permită unui terț să-ți folosească contul de utilizator.
2.5. Furnizorul de servicii poate rezilia contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu își mai folosește contul și dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în baza contractului de vânzare (inclusiv condițiile de activitate).
2.6. Clientul recunoaște că contul său de utilizator nu va fi disponibil în orice moment, acest lucru se poate întâmpla în special pentru întreținerea hardware și software de către furnizorul de servicii sau de o terță parte.
- CONTRACT
3.1. Interfața web a magazinului conține o listă de produse oferite spre vânzare, inclusiv prețurile fiecărui produs. Prețul indicat include taxe, precum și alte costuri. Aceste prețuri sunt valabile atât timp cât sunt indicate pe interfața web. Această prevedere nu restricționează furnizorul de servicii de la încheierea unui contract de vânzare pe baza unor condiții specifice ale contractului. Toate ofertele de vânzare plasate pe interfața web a magazinului nu sunt obligatorii, iar furnizorul de servicii nu este obligat să încheie un contract de vânzare pentru astfel de mărfuri.
3.2. Costurile asociate ambalării și expedierii produsului sunt, de asemenea, listate pe interfața web a magazinului. Suma costurilor de ambalare și de transport este valabilă numai dacă produsul este livrat în România.
3.3. Pentru a comanda produsele, cumpărătorul trebuie să completeze formularul de comandă indicat pe interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține următoarele informații: Rauman s.r.o., e-mail: info@rauman24.ro, sediul social U Řeky 594, Ostrava-Hrabová, 720 00, numărul de înregistrare al companiei: 03193721 instanța / biroul de documente al companiei: Biroul de licențe comerciale Ostrava, Secțiunea C, depunerea 21776.
produsul comandat („plasează” produsul care trebuie comandat în coșul de cumpărături virtual plasat pe interfața web),
metoda de plată a prețului de achiziție a mărfurilor, metoda de livrare a mărfurilor comandate și
costuri asociate transportului produsului (de asemenea, „comandarea”).
3.4. Înainte ca clientul să trimită comanda către furnizorul de servicii, acesta are posibilitatea de a verifica informațiile furnizate, inclusiv detectarea și corectarea eventualelor erori. Clientul poate trimite comanda furnizorului de servicii făcând clic pe butonul „”. Furnizorul de servicii consideră că datele indicate în comandă sunt corecte. Furnizorul de servicii notifică clientul că comanda acestuia este procesată, sub forma unui e-mail, la adresa de e-mail furnizată în contul de utilizator sau în timpul comenzii (de asemenea: „adresa de e-mail a clientului”).
3.5. În funcție de natura comenzii (cantitate de mărfuri, preț de achiziție, costuri de livrare estimate), furnizorul de servicii este întotdeauna autorizat să solicite confirmarea suplimentară din partea clientului în legătură cu comanda (în scris sau prin telefon).
3.6. Relația contractuală dintre prestatorul de servicii și client este valabilă de la primirea comenzii (acceptare), furnizorul de servicii îl trimite clientului prin e-mail la adresa de e-mail a clientului.
3.7. Cumpărătorul recunoaște că prestatorul de servicii nu este obligat să încheie un contract de vânzare, în special cu persoane care au încălcat contractul de vânzare (inclusiv condițiile de activitate).
3.8. Cumpărătorul este de acord că contractul de vânzare este încheiat pe baza comunicării la distanță. Cumpărătorul plătește rambursarea costurilor aferente mijloacelor de comunicare utilizate pentru comunicații la distanță (conexiune la internet, apeluri telefonice) aferente încheierii contractului de vânzare.
- PREȚUL PRODUSULUI ȘI TERMENII DE PLATĂ
4.1. Prețul produsului și orice cheltuieli legate de livrarea produsului, specificate în contractul de vânzare, pot fi rambursate de cumpărător după cum urmează:
plata numerar prin numerar la livrare la adresa indicată de cumpărător în comandă;
4.2. Pe lângă prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să ramburseze și costurile de ambalare și transport. Dacă nu se specifică altfel, prețul de achiziție include costurile de transport.
4.3. Dacă alegeți să plătiți în numerar sau în numerar la livrare, prețul de achiziție va fi plătit la primirea mărfii. Dacă alegeți metoda de plată prin transfer bancar, prețul de achiziție trebuie plătit în termen de o zi de la încheierea contractului de vânzare.
4.4. În cazul plății fără numerar, cumpărătorul trebuie să indice titlul transferului în momentul transferului. În cazul unei achiziții fără numerar, cumpărătorul este obligat să transfere suma prețului de achiziție în contul prestatorului de servicii.
4.5. Furnizorul de servicii poate solicita cumpărătorului să plătească întreaga sumă a prețului de achiziție înainte de a trimite produsul către cumpărător, în special dacă acesta nu a confirmat comanda (3.5).
4.6. Reducerile la bunurile furnizate de furnizorul de servicii nu pot fi combinate.
4.7. Dacă este obișnuit în cursul relației de afaceri sau dacă este stabilit prin legislație generală obligatorie, furnizorul de servicii emite un document fiscal pe baza contractului de vânzare. Furnizorul de servicii este un contribuabil. Factura este emisă de furnizorul de servicii după rambursarea prețului de achiziție, care este trimis clientului sub forma unui e-mail la adresa de e-mail a clientului.
- DREPTUL DE RETRAGERE
5.1. Cumpărătorul recunoaște că nu poate exercita dreptul de retragere în condițiile legii în cazul unui produs care este clar adaptat cumpărătorului, în cazul produselor care se deteriorează, se uzează, expiră într-un timp scurt, în cazul înregistrărilor de muzică și video, programe de calculator, în cazul în care ambalajul este deteriorat de cumpărător și în cazul ziarelor, publicațiilor și revistelor.
Clientul nu are dreptul să se retragă din contract pentru produsele care au fost scoase din ambalajul închis și care nu pot fi returnate din motive igienice (de exemplu, la deschiderea produselor cosmetice și a altor bunuri similare care intră în contact direct cu pielea).Reacția alergică sau alte probleme de sănătate nu pot fi considerate un defect al produsului, dar este o reacție individuală la o anumită componentă a produsului.
5.2. Dacă clauza 5.1 nu se aplică și alte cazuri nu împiedică dreptul de retragere, cumpărătorul se poate retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea produsului. Retragerea din contractul de vânzare trebuie livrată furnizorului de servicii în termen de 14 zile de la primirea mărfii. De asemenea, clientul poate trimite contractul de retragere la adresa poștală sau la adresa de e-mail a furnizorului de servicii.
5.3. Dacă cumpărătorul își exercită dreptul de retragere în conformitate cu clauza 5.2, contractul de vânzare este reziliat. Produsul trebuie returnat furnizorului de servicii în termen de 14 zile lucrătoare de la expedierea contractului de retragere. Produsul trebuie returnat prestatorului de servicii, nedeteriorat și neutilizat, dacă este posibil în ambalajul original.
5.4. În cazul unui produs returnat în conformitate cu punctul 5.3, prestatorul de servicii are dreptul să revizuiască starea produsului în termen de 14 zile de la întoarcerea acestuia, în special pentru a determina dacă bunurile returnate nu au fost deteriorate, utilizate sau parțial deteriorate. consumate.
5.5. Dacă cumpărătorul își exercită dreptul de retragere în conformitate cu clauza 5.2, furnizorul de servicii va restitui prețul de achiziție în termen de 10 zile de la revizuirea produsului (5.4), dar nu mai târziu în termen de 30 de zile de la primirea contractului de retragere. Prețul de achiziție va fi rambursat în contul cumpărătorului, nu în numerar. Furnizorul de servicii are dreptul la o restituire a prețului de achiziție în numerar la returnarea produsului.
5.6. Cumpărătorul recunoaște că, în cazul în care produsul returnat este deteriorat, folosit sau uzat parțial, furnizorul de servicii are dreptul la compensații pentru cumpărător. Furnizorul de servicii are dreptul de a deduce daunele cauzate din cererea clientului pentru restituirea prețului de achiziție al produsului.
5.7. Dacă produsul a fost însoțit de un cadou, contractul cadou între prestatorul de servicii și cumpărător include că, dacă cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare, cumpărătorul este obligat să returneze cadoul inclus cu produsul către prestatorul de servicii.
5.8 Rambursarea banilor - vă vom rambursa banii în același mod în care i-am primit de la dvs., adică: plătit cu un card de plată online plătit prin transfer bancar plata la livrare În toate cazurile, vă rugăm să furnizați numărul contului dvs. bancar în format IBAN și codul BIC / SWIFT al băncii dvs.
- LIVRARE
6.1. Dacă nu se specifică altfel în contractul de vânzare, metoda de livrare este stabilită de furnizorul de servicii. Dacă modul de transport este convenit pe baza nevoilor cumpărătorului, riscul asociat cu un astfel de mod de transport și cu orice costuri suplimentare sunt suportate de cumpărător.
6.2. Dacă furnizorul de servicii trebuie să livreze produsul la adresa specificată de cumpărător în baza contractului de vânzare, cumpărătorul este obligat să îl ridice la adresa dată. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă pachetul, furnizorul de servicii poate percepe o taxă de depozitare, în plus el are dreptul să se retragă din contractul de vânzare.
6.3. Dacă furnizorul trebuie să retrimită produsul datorită cumpărătorului sau dacă cumpărătorul alege o altă metodă de livrare decât cea indicată în comandă, taxa de retrimitere sau costurile aferente livrării printr-o altă metodă de livrare sunt suportate de cumpărător.
6.4. Cumpărătorul este obligat să verifice integritatea și integritatea mărfurilor primite de la curier și trebuie să anunțe imediat transportatorul în caz de defecte. În cazul în care ambalajul este deteriorat și se suspectează o deschidere neautorizată, cumpărătorul nu este obligat să primească coletul de la curier. Prin semnare, cumpărătorul certifică faptul că ambalajul a fost intact la primirea curierului.
6.5. Drepturile și obligațiile părților după livrarea ulterioară pot fi modificate de condițiile de livrare individuale ale prestatorului de servicii în cazul în care acestea sunt emise de prestatorul de servicii.
- RESPONSABILITĂȚI PENTRU DEFECTE, GARANȚIE
7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante în ceea ce privește răspunderea furnizorului de servicii pentru defecte, inclusiv garanția, sunt reglementate de reglementări general obligatorii (în principal Regulamentul privind codul civil).
7.2. Furnizorul de servicii este responsabil să se asigure că produsul vândut se conformează produsului inclus în contractul de vânzare, în special că produsul nu are defecte. Respectarea contractului de vânzare înseamnă că calitatea și caracteristicile produsului corespund parametrilor incluși în contractul de vânzare, descrierea de către prestatorul de servicii, producătorul sau reprezentantul acestuia, eventual publicitatea pe care o creează și respectă cerințele legale, aceeași cantitate, în greutate sau greutate și adecvat scopului pentru care este vândut sau posibil pentru care este utilizat în mod obișnuit.
7.3. În cazul în care cumpărătorul descoperă după primire că produsul nu este identic cu cel inclus în contractul de vânzare (de asemenea „nu se potrivește cu contractul de vânzare”), cumpărătorul are dreptul de a obține de la furnizor servicii gratuite și cu efect imediat, totul pentru satisfacerea cerințelor cumpărătorului sau prin înlocuirea produsului sau repararea acestuia; dacă acest lucru nu este posibil, cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare la prețul produsului sau se poate retrage din contractul de vânzare. Acest lucru nu se aplică dacă cumpărătorul a cunoscut modificările din timpul preluării și dacă cumpărătorul este responsabil să se asigure că produsul nu este același cu cel specificat în contractul de vânzare. Dacă cumpărătorul observă în termen de șase (6) luni de la primire că produsul nu respectă contractul de vânzare, se poate presupune că discrepanța a fost prezentă la momentul primirii, cu excepția cazului în care acest lucru nu este în contradicție cu natura produsului sau opus.
7.4. În cazul produselor perisabile sau posibil folosite, prestatorul de servicii răspunde în timpul perioadei de garanție (garanție) pentru defectele care contravin contractului de vânzare.
7.5. Cumpărătorul are dreptul la reclamații care decurg din răspunderea prestatorului de servicii, inclusiv garanția, care poate fi aplicată la adresa de afaceri a prestatorului de servicii. Depunerea unei reclamații este valabilă din momentul în care furnizorul de servicii primește produsul reclamat.
- DREPTURI ȘI OBLIGAȚII SUPLIMENTARE A PĂRȚILOR CONTRACTANTE
8.1. După plata prețului de achiziție, cumpărătorul devine proprietarul mărfurilor.
8.2. Cumpărătorul recunoaște că echipamentul programat și alte elemente ale interfeței web (inclusiv o fotografie a mărfurilor oferite) sunt protejate de drepturi de autor. Cumpărătorul este de acord că nu se va angaja în nicio activitate care să îi permită acestuia sau unui terț să modifice sau să utilizeze echipamentele programate și alte elemente ale Interfeței Web.
8.3. Clientul nu are dreptul să folosească niciun mecanism, software sau alte tehnici care ar putea afecta negativ funcționarea interfeței web de afaceri atunci când utilizează interfața web. Interfața web a magazinului poate fi utilizată numai în măsura în care aceasta nu devine în detrimentul drepturilor clienților suplimentari și ale furnizorului de servicii și care este adecvată scopului propus.
8.4. Furnizorul de servicii nu este legat de codul de conduită al clientului conform prevederilor.
8.5. Cumpărătorul recunoaște că furnizorul de servicii nu este răspunzător pentru erorile care rezultă din intervenția unui terț sau pentru erorile rezultate din utilizarea necorespunzătoare a site-ului.
- PROTECȚIA DATELOR PERSONALE ȘI TRIMITAREA MESAJELOR AFACERII
9.1. Protecția datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, care este o persoană fizică, este protejată prin lege, care este o versiune modificată a protecției datelor cu caracter personal.
9.2. Cumpărătorul este de acord să utilizeze următoarele date: nume și prenume, adresa de domiciliu, titlul transferului, adresa de e-mail, numărul de telefon (de asemenea, doar „date personale”)
9.3. Cumpărătorul este de acord că furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal în scopul aplicării drepturilor și obligațiilor contractului de cumpărare, în scopul menținerii contului de utilizator și pentru trimiterea de informații și rapoarte comerciale.
9.4. Clientul recunoaște că datele sale personale (în timpul înregistrării, în contul său de utilizator, la comanda de la interfața web) sunt indicate corect și complet, și că este obligat să informeze furnizorul de servicii cu privire la orice modificare a datelor sale personale.
9.5. Furnizorul de servicii poate autoriza o terță parte să utilizeze datele personale ale clientului. În afară de persoanele care transportă mărfurile, furnizorul de servicii nu dezvăluie datele personale ale cumpărătorului către terți fără acordul prealabil al cumpărătorului.
9.6. Datele personale vor fi prelucrate la nesfârșit. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate într-un formular automatizat în format electronic și într-un formular neautomatizat în formă tipărită.
9.7. Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte și i s-a informat că este o furnizare voluntară de date cu caracter personal.
9.8. În cazul în care cumpărătorul consideră că furnizorul de servicii sau un terț (9.5) încalcă drepturile sale personale și personale în utilizarea datelor sale personale, acesta poate încălca legea prin utilizarea datelor, mai ales dacă datele utilizate sunt inexacte:
9.8.1. puteți solicita furnizorului de servicii sau unei terțe părți o explicație,
9.8.2. puteți solicita furnizorului de servicii sau terților să înlăture statutul creat. În special, puteți solicita ca datele dvs. personale să fie blocate, corectate, completate sau șterse. Dacă solicitarea clientului este valabilă în conformitate cu teza anterioară, furnizorul de servicii sau un terț trebuie să rectifice imediat starea defectuoasă. În cazul în care furnizorul de servicii sau terța parte nu respectă solicitarea, cumpărătorul poate contacta direct Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informațiilor. Această dispoziție nu dă dreptul cumpărătorului să aplice direct la Oficiul de date cu caracter personal din proprie inițiativă.
9.9. Dacă clientul solicită informații despre prelucrarea datelor sale personale, furnizorul de servicii este obligat să-i furnizeze aceste informații. Furnizorul de servicii este obligat să furnizeze informații pe baza tezei anterioare, dar are, de asemenea, dreptul de a solicita costurile necesare pentru furnizarea informațiilor.
9.10. Clientul este de acord că furnizorul de servicii va trimite informații despre produsele, serviciile sau afacerile sale la adresa sa de e-mail și este de acord că furnizorul de servicii va trimite rapoarte de vânzare la adresa de e-mail.
- LIVRARE(2)
10.1. Cu excepția cazului în care părțile convin altfel, corespondența referitoare la contractul de vânzare va fi transmisă celeilalte părți în scris prin e-mail, în persoană sau de către furnizorul de servicii poștale (la alegerea expeditorului). Acesta va fi trimis cumpărătorului la adresa de e-mail listată în contul său de utilizator.
10.2. Mesajul a fost trimis:
10.2.1. în cazul livrării prin e-mail, când e-mailul sosit ajunge pe un server; integritatea mesajelor trimise prin e-mail este asigurată de un certificat,
10.2.2. în cazul livrării în persoană sau prin intermediul unui furnizor de servicii poștale, prin primirea lotului,
10.2.3. în cazul livrării în persoană sau prin intermediul unui furnizor de servicii poștale, dacă destinatarul (eventual o persoană autorizată de destinatar) nu acceptă lotul,
10.2.4. în cazul livrării prin intermediul unui furnizor de servicii poștale, în termen de zece (10) zile de la depunerea articolului, atât timp cât furnizorul de servicii poștale stochează scrisoarea și solicită destinatarului să primească scrisoarea. Toate acestea, chiar dacă destinatarul nu știa despre depozit.
- DISPOZIȚIE FINALĂ
11.1. Dacă relația legată de utilizarea site-ului web sau raportul juridic stabilit prin contractul de vânzare conține un element internațional (străin), părțile sunt de acord că relația este reglementată de legislația cehă. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorului în conformitate cu legislația generală obligatorie.
11.2. Furnizorul de servicii are dreptul de a vinde mărfurile sub licență comercială, iar licența nu acoperă nicio altă activitate. Controlul comercial este asigurat de biroul competent de licențe comerciale.
11.3. Dacă unele dispoziții sunt invalide sau inutile, acestea pot deveni dispoziții care seamănă cel mai mult cu dispozițiile inițiale. Invaliditatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții. Modificările contractului de vânzare sau ale condițiilor de afaceri necesită o formă scrisă.
11.4. Contractul de servicii este arhivat în format electronic de către furnizorul de servicii și nu este disponibil.
11.5. Detalii de contact ale furnizorului de servicii: adresa de livrare, adresa de e-mail, telefon.